lördag 24 mars 2012

Vilken underbar toppen dag det varit! <3
Började med att jag for till "jobbet" och fodrade, sedan åkte jag till Riisikas och då fick jag använda min nya förbygel och den passade perfekt! :D Hoppade för första gången med Hack och jävlar vad bra det gick! :D
Ska nog tävla med den en lätt klass för att se hur de går :)
Viktor kommer troligtvis om ca 1 timme, och då går vi till hopptornet och chillar med folk, ifall vi orkar ^^
Och innan spelade jag fotboll frivilligt :o
Helt otroligt!
Imorgon blir de hårdträning med ponnyn ;) vi ska träna monté :D ska hänga på tommy och peter när dom kör och då ska jag bara hänga med i trav ^^ Lite galopp kanske det blir  ^^
Men hon kommer bli svettig xD hon har jätte tjock päls och det är otroligt varmt med tanke på årstid :o
Så hon blir typ svettig efter en lite trav:(
Men ska raka henne snart :3

Jaja, kram på er! :D

1 kommentar: