söndag 25 mars 2012

Mål och delmål!

Det är viktigt att ha mål och delmål inom sin ridning :)
Mina delmål varierar alltid, efter varje ridpass har jag ett nytt delmål :)
Som igår efter jag hade hoppat lite lätt blev mitt del mål att tävla en lätt klass med hack :)
Och jag har kommit på mitt mål, mitt absoluta mål med mig och riisikas :)
Vi ska hoppa en bana på en tävling pay n jump eller lok/reg vet jag inte än ^^
Men tror det blir den 18 juni (min 18 årsdag) , då min hemma klubb har ridskola avslutning :)
Och då ska vi hoppa en bana på 1 m, iallafall 90 :D vilket jag verkligen ska träna på nu, jag menar hon kan det. Utan tvekan! Men det är jag som fegar ur :( Så jag ska satta mig själv i hårdträning och hon ska få fullkonditon! :D Det är mindre än 3 månader, men det fixar vi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar